Saturday 21 June 2014

Turquoise

Danas sam išla kod frizera da mi izvuče boju koju sam prvobitno željela jer to nije bilo moguće iz prvog puta s obzirom na to da mi je kosa tamnija. Pošto je bio lijep dan odlučila sam da napravim par slika za novi post, pa sam se dogovorila sa Jovanom da dođe u moj kraj i da me fotografiše. Već duže vrijeme sam htjela da podijelim sa vama fotografije ovih divnih sandala koje su prošlogodišnji model ali mi kišni dani nisu to dozvolili. Volim kombinaciju pink i tirkizne boje, nadam se da će vam se svidjeti fotografije. Uživajte!









































blazer: ZARA
shirt: H&M
pants: ZARA
bag: ZARA
heels: ZARA
rings: Accessorize, H&M, Pull and Bear
necklace: random
sunglasses: random

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog! If you leave a link, I'll do my best to drop by to say hi as well. For follow for follow requests, follow me and I'll follow back as soon as I see it. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...