Saturday 28 June 2014

Stripes

Jednostavna a efektna kombinacija koju bih rado nosila u grad tokom ljetnje sezone. Trenutno su IN crop top majice pa sam ja svoju iskombinovala uz crnu suknju visokog struka koju sam kupila prije par godina u Londonu. Bila je prilično jeftina (manje od 10 funti), ali mislim da se i kod nas može naći neki sličan model po pristupačnoj cijeni. Crop top majice možete naći u skoro svakom butiku. Najljepše sam vidjela u Zari, i što je najbolje od svega sada su na sniženju. Možete da ih kombinujete uz suknje, farmerke ili šortseve visokog struka. Međutim uvijek ih možete uklopiti uz kroj niskog struka, a da otkrivanje jednog dijela tijela opet izgleda pristojno. I za kraj, metalni pojas koji daje ovom autfitu chic notu. Do sledećeg posta... B.

































































































































































































































































































































































































crop top: ZARA
skirt: PRIMARK (London)
wedges: ZARA
transparent purse: ZARA
belt: ZARA
cat eye sunglasses: random 
lipstick: RIMMEL In love with ginger 660

photographer: Giovanna 

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog! If you leave a link, I'll do my best to drop by to say hi as well. For follow for follow requests, follow me and I'll follow back as soon as I see it. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...