Monday 15 December 2014

Milk Bag


IMG_7415


Ovu kombinaciju sam htjela prije da vam pokažem, međutim loše vrijeme mi to nije dozvoljavalo. U subotu je napokon svanuo lijep dan, ali nažalost to je trajalo samo 2 dana. :( Suknju sam kupila prije pola godine i bila mi je ispod koljena, ali pošto to mojoj figuri i visini ne odgovara skratila sam je kod krojačice. :) Lijepo smo iskoristile ovaj divan vikend i mislim da su fotografije odlično ispale. :) Šta vi mislite? :)
XOXO
B.


IMG_7400


IMG_7349


IMG_7363


IMG_7420


IMG_7358


IMG_7376


IMG_7397


IMG_7388


IMG_7312


IMG_7258


IMG_7422


IMG_7394


IMG_7247


IMG_7424


IMG_7457


IMG_7436


IMG_7345



crop top sweater: Zara
skirt: Zara
heels: Zara 
sunglasses: RayBan clubmaster
bag: AliExpress.com
rings: H&M
hat: H&M

photo credits: Giovanna (JP Mode Homme)

42 comments:

  1. divnoo :)

    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. jao sve mi se dopada!!! prva liga!!!! od stikli do torbice.. ludilo

    ReplyDelete
  3. That milk bag is such a fun accessory! Love the whole outfit <3
    It would be awesome if you would check out my blog and tell what you think!
    www.hey-blondie.com

    ReplyDelete
  4. Super ti je kosa Bokice :)
    Suknja je vrh , trazim slicnu a srebrne salonke imam i ja i obozav ih :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, trebalo bi da idem kod frizera ovih dana... :D
      Ako nađem sličnu suknju javljam ti! :)) A cipele su predobreee! :))

      Delete
  5. Mnogo je kul torba.

    www.dexteranddiddy.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Very cool post! Beautiful outfit!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete
  7. Super post, mnogo mi se sviđa kako si iskombinovala odeću. BRAVO samo tako nastavi.
    Nadam se da ćeš posetiti moj blog: http://suzanas1.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, naravno da ću posjetiti tvoj blog :) :*

      Delete
  8. Torbica je bas sasava. :) Ali ja sam odusevljena sa sesirom i suknjom. Odlicno.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  9. Prelepa je torbica i kreativna. Obožavam pencil suknje i tebi baš lepo stoji,imaš perfektu figuru za ovaj kroj :)

    ReplyDelete
  10. you look great! the bag so cute :)

    http://www.bloglovin.com/andystyle

    ReplyDelete
  11. Mnogo mi se dopada outfit, a torba je savrsen detalj. Da li je sesir skoro kupljen? Bas sam se zaljubila, divan je! :)

    www.fashion-board.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! :) Jeste, kupila sam ga početkom prošle nedelje u radnji u Knezu :)

      Delete
  12. Love the shade of gray look on you. You look marvelous girl. That bag is just too cute. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for dropping by and leaving such a nice comment. Following back on GFC #18 Please keep in touch. xoxo

      Delete
  13. Dopada mi se suknja, zaista ti lepo stoji i prstenje je lepo, ali po meni je taj sesir bio visak. Inace je super. :)
    Posetite i moj blog, komentarisite, uzivajte.
    Nadam se da ces nas i ti posetiti i uzivati u nasim postovima kao sto i mi uzivamo u tvojim. :)
    http://sami.blog.rs/blog/sami

    ReplyDelete
  14. Predivno! Fotografije su fantasticne :)

    Pratim te sa zadovoljstvom. Pozdrav
    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. So funny! love the bag! I've found it http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=464485062&pid=uid7441-25962271-17

    ReplyDelete
  16. Cute bag and hat :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    ReplyDelete
  17. TORBICA I SUKNJA SU PREDOBRE! Sa kojim fotoaparatom slikaš ? Zanima me jer hocu dakupim novu,pa reko da se raspitam :)
    Poseti moju stranicu,novi post je tu!
    ◙•• vrgov.blogspot.com ••◙

    ReplyDelete
  18. Super je kombinacija....stvarno ti lepo stoji ova duzina suknje...torbica mi je preslatka ;-)

    http://www.fashionpumpkin.com

    ReplyDelete
  19. Posle prve slike sam mislila da si na moruuu! :) Ta torbica je toliko kul, ja nemam reci!! :)

    Kapege life moments :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ću imati prilike da fotografišem neki outfit pored mora, pa će valjda biti postova sa mora ;)

      Delete
  20. Bas je fora torbica i svidja mi se bas tvoj ruz za usne, bas prelijepa boja za ovu sezonu, pun pogodak!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  21. I love your outfit and those shoes!!! I am in love!!!

    xx
    Coco

    http://mllecoconath.com

    ReplyDelete
  22. Stunning! I followed you on GFC. See my blog as well
    Omnivogues

    ReplyDelete
  23. Torbica je TO DIE FOR! Vidim da si je poručila preko AliExpressa, pa me interesuje koliko je trebalo da stigne i da li možeš da ostaviš link za nju, jer je ŽELIM? Odlična kombinacija! Ja sam se baš dugo dvoumila da li da kupim ovu suknju, prelepa je. :)

    www.katarinasharon.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žao mi je što ti tek sad odgovaram, neko vrijeme sam bila odsutna. :( Što se tiče dostave nisam je dugo čekala (15 dana otprilike) ali mi mnogo brže stigne u CG. Pred praznike je haos tako da su mi se neke pošiljke vratile posle Nove god. jer ja nisam bila tu da ih podignem. :/ Ostaviću ti link za torbicu, skroz je otkačena samo što ima jednu grešku. Umjesto "Noodles" piše "NDooles"... Ma, nema veze, sa strane je pa se i ne primjećuje. ;) Sad planiram da poručim još neke stvari, torbice i suknje pa se nadam da ih neću dugo čekati.
      Evo linka za torbicu:
      http://www.aliexpress.com/snapshot/6301920280.html?orderId=64272033957002

      :)

      Delete
  24. Prava si lepotica, i ja ko ti lepo stoji taj spusetni rep :)
    Super mi je kombinacija, i suknja je odlicno skracena :)

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog! If you leave a link, I'll do my best to drop by to say hi as well. For follow for follow requests, follow me and I'll follow back as soon as I see it. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...