Friday 27 March 2015

Just An Ordinary Sunday Afternoon


IMG_9056

Nisam imala u planu da nosim sa sobom fotoaparat ali pošto sam se dogovorila sa drugaricom da idemo u jedan preslatki kafić predomislila sam se. Sjetila sam se da ima mnogo toga da se fotografiše. Ovako smo mi provele nedeljno popodne. :) Kako vi provodite svoje vikende? Da li vam se sviđa moja odjevna kombinacija? Potpuno sam zaboravila na svoju malu kolekciju šešira. Ovaj šešir ide odlično uz ovakav ambijent. :) Iako je bilo prilično toplo odlučila sam da obujem svoje najtoplije čizme. Ne kažu zalud: "Čizma glavu čuva, al' kapa je krasi". Uživajte u fotkama i pišite utiske! :)

P.S. Samo da znate da čitam vaše komentare iako možda ne stižem sa odgovorim na sve. Obavezno ostavite link svog bloga jer ću sigurno posjetiti! Vidimo se uskoro. XOXO B 

IMG_9072

I didn't have in plan to take camera with me, but I had meeting with my friend in cutest cafe. So, I I knew that there are many things I should take photo of. This is how we spent our Sunday afternoon. :) How do you spend your weekends? Do you like my outfit? I totally forgot about my little collection of hats. This hats is great combo with this interior. :) Even though the weather was warm, I took my warmest boots. In our country people say: "Boot keeps your head safe, but hat is just a decoration". Enjoy the photos and let me know what you think! :) 

P.S. I just wanted to let you know that I am reading all of your comments but I don't find enough free time to reply to all of you. Please, leave your blog link below, I will visit it for sure! See you soon! XOXO B.

IMG_9077

IMG_9063

IMG_9068

IMG_9084

IMG_9085

IMG_9092

IMG_9094

IMG_9088
IMG_9058

IMG_9104

IMG_9108

IMG_9118

IMG_9091
 IMG_9127

IMG_9135

IMG_9140

IMG_9142

IMG_9154

IMG_9146

IMG_9147

IMG_9145

IMG_9157

IMG_9163

IMG_9143


hat: H&M
jacket: Zara
shirt: Zara 
jeans: Just Cavalli
boots: UGG Australia
bag: Furla 
bag jewellery: Skinny Dip London 

Amélie café & MORITZ EIS 

photo credits: Sarita & me

HAVE A NICE WEEKEND! :) 

11 comments:

  1. Drago mi je da si ponela aparat, fotke su odlične! :) Šešir je divan, ali torba je ipak moj favorit. :)

    ReplyDelete
  2. Great post and nice pics dear!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    ReplyDelete
  3. Deluje kao savršeno mesto za fotografisanje a i ti se odlično uklopila u ambijent :)

    ReplyDelete
  4. Perfect place! So cute! Love pics.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    ReplyDelete
  5. Jakoo je lepo mesto, bas couzy i jako mi se dopadaju ti sesiri i jako me zanima da li bi meni stajali, mada ti ih super nosis i torba je jako lepaa :o

    http://sarahdinyc.blogspot.com/2015/03/eye-shadow-basebaza-za-senku.html
    Proveri ako ti je usput danas sam ga postavila <3

    ReplyDelete
  6. Fotke su denomenalne a sesir caroban, bravo jako lep post!!! :)
    <3


    http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/03/stiglo-nam-je-prolece.html

    ReplyDelete
  7. Pa ovde je pleslatko :) Sesir je odlican!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  8. Sve izgleda super, ali moram izdvojiti torbicu kao veliki fan Furle. :D Stvarno lijepa boja (a i ovaj privjesak mi je presladak isto).

    http://daisy-elegant.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. outfit je divan. slike su predivne i taj kafic gdje si bila mi se jako jako sviđa.
    http://anitalovesbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bas posebno mjesto, jako su ga lijepo uredili!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog! If you leave a link, I'll do my best to drop by to say hi as well. For follow for follow requests, follow me and I'll follow back as soon as I see it. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...