Wednesday 11 March 2015

February Favs


IMG_8851


Ferbuar je "proletio". Tokom prethodnog mjeseca nisam korisitla puno proizvoda ali sam za ovaj post izdvojila par interesantnih stvarčica. 

Ovaj Mac karmin sam kupila sasvim slučajno. Pošla sam u prodavnicu sa namjerom da kupim Mac Angel ali sam se na kraju opredijelila za ovaj mat karmin koji je odličan za dnevne i večernje varijante. Da, više volim mat karmine. :) 

MAC - PINK PLAID


IMG_8846


IMG_8844


Kreme za ruke koristim i ljeti i zimi jer imam osjetljivu kožu. Privržena sam jednoj kremi koja ne miriše posebno ali odlično djeluje na moju kožu. Ovu kremu sam kupila jer divno miriše i za sad se dobro pokazala. Inače mnogo volim kupke i kreme za tijelo ove marke. Krema sadrži arganovo ulje i cvijet narandže. 

Tesori d`Oriente HAMMAM


IMG_8853


Od ovog pilinga nisam očekivala mnogo, mislila sam da je kao svaki drugi piling za tijelo. Međutim, zbog ulja koje sadrži u sebi, poslije ovoga vam je koža mekana da čak nije ni potrebno da nanosite kremu za tijelo nakon tuširanja. Sadrži 4 ulja: argana, makadamije, badema i ruže. 

Garnier - Oil beauty


IMG_8854


Ovo je sjajna krema za kosu, odlična je za ispucale krajeve i za farbanu kosu kakva je moja trenutno. Dio kose koji je farban namažem kremom nakon sušenja fenom i kosa postaje sjajnija, mekša i divno miriše. Često sam zaboravljala da je koristim ali sam primjetila da mi odgovara i da pomaže mojoj kosi tako da je sad nanosim nakon svakog pranja. 

Macadamia - Leave in cream


IMG_8856


Ovo je sjajna stvar koju sam kupila na jesen. Tečni puder sam nanosila i prstima i kasnije četkom ali otkad sam kupila ovaj sunđerčić stalno ga koristim. Ravnomjerno se nanosi puder tapkanjem, nema više ružnih tragova i sve nepravilnosti se prekrivaju. Perem ga redovno poslije svakog korišćenja običnim sapunom ili sredstvom sa pranje četkica međutim ostao je ovaj trag od pudera i to ne mogu nikako da skinem. Na Instagramu sam vidjela Beauty blender ali toga kod nas nema pa je ovo odlična zamjena. Ne znam ko je proizvođač ali znam da sam ga kupila u Alexandar cosmetics-u. :)


IMG_8859


Ovu olovku često nanosim ispod svijetlo roze karmina ali povremeno volim da nanesem samo olovku. 

NYX - 854 Pale Pink


IMG_8860


Ovu Mac maskaru sam kupila ljetos u Beču, kad još uvijek nije postojala radnja na našim prostorima. Maskara je odlična, postoje 2 vrste nanošenja. Kad se odvrne prvi dio on ima manje maskare na sebi i korisim ga za dnevne varijante kad ne želim previše da naglasim trepavice ili samo za donje trepavice u večernjoj varijanti. Dok drugi dio, sa više maskare, koristim za neke večernje prilike kad želim više da naglasim oči. Eto pokušala sam nekako da objasnim. :) Ukoliko budete imali prilike da svratite u Mac pogledajte maskaru, zaista je odlična i baš sam je dugo koristila. :)

MAC - Haute & naughty too black lash



IMG_8867


IMG_8863


I za kraj jedna stvarčica koja je odlična a vjerovatno većina nas zaboravlja na nju - uvijač za trepavice. Ja sam svoj uvijač davno zagubila i tako sam zaboravila da to uopšte postoji. Kad sam bila na aerodromu nešto sam kupovala i pažnju mi je privukao ovaj proizvod pored kase, kupila sam ga "da ga imam" jer sam ga koristila samo za "specijalne" prilike. Međutim, sad ga svakodnevno koristim i mnogo bolje mi izgledaju trepavice kad ih uvijem, više dođu do izražaja.

Victoria`s Secret


XOXO
B.

18 comments:

  1. Super stvarčice! Moraću da probam taj piling! :)

    ReplyDelete
  2. The lipstick and the lip pencil colors are awesome. I love that leave in hair cream by Macadamia, is truly amazing :)

    Kisses, Kali
    www.kalisinspiration.com

    ReplyDelete
  3. Baš je inspirativan post, meni je ovaj Garnier piling promakao, a uvek tražim piling. Makadamia je nešto najbolje za kosu, kod mene se tako pokazalo,stvarno su fantastični :)

    ReplyDelete
  4. Pink plaid is such a lovely colour... just got the Please Me lipstick from MAC!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  5. Super proizvodi, moram uskoro posetiti Alexandar da uzmem par od njih :) !

    ReplyDelete
  6. Odlični proizvodi,jako mi se sviđa boja tvog ruža :)

    Valentina fashionwithvalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odlične stvarčice, posebno mi se sviđaju Mac ruž i krema za kosu, to ću baš pogledati! :)

    http://djevojkaodmode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. love the mac lipcolor, it looks gorgeous.
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. Wow, super post :D Baš sam skoro razmišljala da li da kupim taj Garnier piling, znači super je, kupujem ga čim prije :D

    Super ti je blog i bila bi oduševljena ako bi pratila moj blog, naravno praćenje bi bilo uzajamno pooooz

    I love your posts, especially this one... I would be honored if you would follow my blog to:

    http://milasindinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. sarahdinyc.blogspot.com hej heeej ako vas ne mrzi pogledajtee da se druzimo malo 😄

    ReplyDelete
  11. I really love that shade of MAC lipstick. I love soft pink colors like that one :)

    Love always,
    www.loyaltofashion.com

    ReplyDelete
  12. In love with everything MAC!!!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    ReplyDelete
  13. I must say I love MAC products, their lipsticks are my absolute favourites. Much love, Kirsten x

    www.thelifbissue.com

    ReplyDelete
  14. amazing product, i love your lipstick!!
    www.agoprime.it

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog! If you leave a link, I'll do my best to drop by to say hi as well. For follow for follow requests, follow me and I'll follow back as soon as I see it. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...