Thursday 19 February 2015

NYFW Inspiration




New York Fashion Week-u se približava kraj. Izdvojila sam slike tj. outfite koji su mi zapali za oko i koje bih rado nosila. Prisutne su jarke boje koje daju utisak kao da je u Njujorku proljeće, i niko ne bi pomislio da je temperatura ispod nule. Možemo primjetiti dosta vještačkog krzna koje je bilo musthave za zimsku sezonu. Iako je možda sve ovo agresivno za naše prostore igrajte se sa bojama i sa materijalima, budite svoji! Jer moda jeste umjetnost! :) Next stop - London! :) 

P.S. Ukoliko niste upućeni, GIVEAWAY na blogu je u toku i traje do kraja sedmice! (klik-klik)

P.P.S. Ako volite mušku modu skoknite na blog JiPe modehomme 

See u soon! :) 



Vogue.com
Style.com
Instagram



















































8 comments:

  1. Streetstyle fotografije sa raznih nedelja mode buuukvalno obožavam i nalazim inspiraciju dok ih gledam :) !

    ReplyDelete
  2. I ja sam primetila poslednjih godina da u NY dominiraju jarke boje, naročito narandžasta i plava... Odličan izbor fotografija, Tommy Ton je najbolji! :)

    ReplyDelete
  3. oh so much fun!
    love fashion week!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super je post, neke od kombinacija su odlične!:D
    http://nessielicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlicne kombinacije si izdvojila,sve mi se svidjaju :*
    http://sofiiandalltheprettykittens.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. meni je najbolja ona četvrta od dolje.

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog! If you leave a link, I'll do my best to drop by to say hi as well. For follow for follow requests, follow me and I'll follow back as soon as I see it. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...