Friday 10 October 2014

Casual afternoon

I evo još jednog posta kao što sam najavila. Jedna opuštena kombinacija koja je idealna za šetnju i ispijanje kafa po ovom toplom vremenu. Volim ove patike jer su jako udobne i stopala mi "odmore" u njima. Kupila sam ih sa namjerom da počnem da treniram, to je kratko trajalo, ali ću u skorije vrijeme početi sa fizičkom aktivnošću, tako da će patike imati puno veću svrhu. :) Dugo sam tražila neke odlične ripped jeans i konačno sam ih našla kad sam bila u Delti u Podgorici. Zanimljivo je što na etiketi nije pisalo boyfriend jeans već girlfriend jeans. :)  I tu je naravno jednostavna crna jakna i crna torba da začine kombinaciju. Vidimo se... B <3


















































T-shirt: MANGO
pants: Bershka 
sneakers: NIKE 5.0
jacket: Zara
bag: Zara
sunglasses: Ray Ban
bracelet: Cruciani

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog! If you leave a link, I'll do my best to drop by to say hi as well. For follow for follow requests, follow me and I'll follow back as soon as I see it. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...